Miért jó stratégia üzleti blog indítása?

Kezdő vállalkozásoknak a blogolás, blog írás az egyik legegyszerűbb és leghasznosabb márkaépítő módszer.

Sokan úgy gondolják, hogy nincs tehetségük az íráshoz, felesleges nyűg, de a vállalkozás indulásakor ez az egyik legjobb lehetőség, amivel költségek nélkül, organikusan lehet követő tábort, közösséget építeni.

Hogyan?

1) HASZNOS TIPPEK, MEGOLDÁSOK MEGOSZTÁSA

A blog indításakor semmi másra nincs szükségünk, mint a szakértői hozzáértésünkre.

Szakértőként hasznos blogbejegyzéseket lehet írni a saját témánkon belül, ami az érdeklődőknek megoldásokat kínál. Ezek az információk nekünk már alapvetőek, másoknak azonban megoldásokat adnak problémáikra, amiért hálásak lesznek.

2) RENDSZERES JELENLÉT

Minél több hasznos információt osztunk meg blogunkon, annál nagyobb eséllyel fogják megtalálni az érdeklődők az interneten. Akkor indul sikeresen a blog (ezzel együtt a márkánk is), ha rendszeresen osztunk meg értékes, extra hasznos tartalmakat. A vállalkozás indulásakor minimum mindennap, de legalább heti 3-4 blogbejegyzés kerüljön ki az oldalra.

3) SEGÍTI ELADNI A SZOLGÁLTATÁST

Egy-egy hasznos és értékes bejegyzés segíthet eladni a szolgáltatást, vagy a terméket. A Google keresőjében az érdeklődők problémák megoldására keresnek rá, amely során a kereső feldobja a releváns találatokat, jelen esetben a jól irányzott blogbejegyzésünket. Az olvasó a blog poszton keresztül megismeri szolgáltatásunkat és ha szüksége lesz rá, vissza fog térni vagy ajánlani fogja másoknak.

4) A BLOGBEJEGYZÉS PUBLIKÁLÁSA A KÖZÖSSÉGI OLDALAKON

A blogbejegyzések legtöbbször és legjobban a Google keresőben fognak megjelenni, de érdemes publikálni a közösségi felületeken is. Egy nagyon hasznos kereső oldal kezd egyre népszerűbbé válni, a Pinterest. Nagyon sokan keresnek ezen a felületen is hasznos megoldások, tippek, ötletek után kutatva. Érdemes megosztani blogbejegyzésünket itt is, amellyel szintén átirányíthatjuk az érdeklődőket a poszton keresztül a szolgáltatásunk honlapjára.

Szerző: Deák Zsuzsanna
Bejegyzés megosztása

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük