
Milyen az emlékezetes logó?
MAGNÓLIA SZÁRNYÚ PILLANGÓ? MI IS EZ A FURA VÍZIÓ?
A márka egyik fontos eleme a logó, melynek elsődleges célja a megkülönböztetés.
A jó logó részletektől, sablonoktól mentes és emlékezetes. Beazonosítja az őt képviselő szolgáltatást, terméket.
A logótervezés során szeretek elmélyülni az adott márkával kapcsolatban és olyan összefüggések, jelentések után kutatni, melyek összekapcsolása elsőre furcsák lehetnek, de hosszútávon emlékezetessé teszik a logót.
A bio szépségszalonhoz kapcsolható az átalakulás, melynek egyik igen ismert szimbóluma a pillangó. A magnólia pedig többek között a természet szeretetének szimbolikáját hordozza magában. Ennél fogva már magától értetődő volt, hogy létrejön a magnólia szárnyú pillangó.
Latest posts by Szerző: Deák Zsuzsanna (see all)
- Hogyan válasszunk betűtípust? - 2021-04-07
- Mit jelent a digitális branding? - 2021-03-31
- Tudtad, hogy a logónak is reszponzívnak kell lennie, nem csak a weboldalnak? - 2021-03-21
Vélemény, hozzászólás?