Milyen az emlékezetes logó?

MAGNÓLIA SZÁRNYÚ PILLANGÓ? MI IS EZ A FURA VÍZIÓ?

A márka egyik fontos eleme a logó, melynek elsődleges célja a megkülönböztetés.
A jó logó részletektől, sablonoktól mentes és emlékezetes. Beazonosítja az őt képviselő szolgáltatást, terméket.

A logótervezés során szeretek elmélyülni az adott márkával kapcsolatban és olyan összefüggések, jelentések után kutatni, melyek összekapcsolása elsőre furcsák lehetnek, de hosszútávon emlékezetessé teszik a logót.

A bio szépségszalonhoz kapcsolható az átalakulás, melynek egyik igen ismert szimbóluma a pillangó. A magnólia pedig többek között a természet szeretetének szimbolikáját hordozza magában. Ennél fogva már magától értetődő volt, hogy létrejön a magnólia szárnyú pillangó.

Szerző: Deák Zsuzsanna
Bejegyzés megosztása

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük