Mit jelent a digitális branding?

Manapság rengeteg digitális felület áll rendelkezésre, hogy ha valaki szeretné megismertetni márkáját, és kommunikálni szeretne róla célközönségének. Az évek alatt egyre fontosabbá vált a digitális branding. Mit is jelent ez?

Kevésbé nyomdaközpontú a gondolkodás (kevesebb céges levélpapír, szórólap, plakát előállítása, ergo kevesebb szemét gyártása). Helyette erősödik a digitális megjelenés, sőt az igény arra, hogy csak digitális csatornán keresztül kommunikáljon egy márka.
Az arculat korábban döntően névjegyen, levélpapíron, pólón, roll-upon, óriásplakáton, autón, további reklámtárgyakon jelent meg, addig ma már igény van a weboldalon túl közösségi média megjelenés kialakítására, e-mail aláírásra, online hirdetésre és prezentációra, esetleg applikációra. Ehhez szükség van egy egységes vizuális megjelenésre, vagyis a digitális brandingre.

MEGMUTATOM A – TAPASZTALATOM SZERINT – LEGNÉPSZERŰBB DIGITÁLIS MEGJELENÉSI FELÜLETEKET, A TELJESSÉG IGÉNYE NÉLKÜL!

1) HONLAP

 

2) KÖZÖSSÉGI MÉDIA MEGJELENÉS

 

3) HIRDETÉS

 

4) TOVÁBBI FELÜLETEK

 

ÖSSZEGZÉS

Én azt tapasztalom, hogy átmenet van. Vannak olyan klasszikus arculati elemek, amikre kereslet van, pl. logózott póló, autódekor, névjegykártya, de kezd egyre inkább erősödni az igény a csak digitális megjelenésre. Nagyobb cégek esetén mind a klasszikus, mind a digitális megjelenésre is szükség van/lehet.

Szerző: Deák Zsuzsanna
Bejegyzés megosztása

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük