Design

MAGAZIN

Amikor valaki belevág egy vállalkozásba, egy ötlet megvalósításába, kevésbé gondol arra, hogy stílust adjon márkájának. Sőt, a márkaépítéssel sem biztos, hogy foglalkozik. Először tesztel, tapasztalatokat gyűjt és figyeli a vállalkozás alakulását.

Hogyan határozzuk meg a logó stílusát?

ELOLVASOM

Az alábbi blogbejegyzésben megmutatom, hogy hogyan épül fel egy teljes tervezési folyamat a hangulattáblától, azaz a moodboardtól egészen a webdesign részig, hogyan dolgozom én, és miért nem érdemes kihagyni bizonyos szinteket.

Teljes márka- és UI design tervezési folyamat

ELOLVASOM

Manapság rengeteg digitális felület áll rendelkezésre, hogy ha valaki szeretné megismertetni márkáját, és kommunikálni szeretne róla célközönségének. Az évek alatt egyre fontosabbá vált a digitális branding. Mit is jelent ez?

Mit jelent a digitális branding?

ELOLVASOM

A reszponzív kifejezés már sokunknak ismerős lehet a webes világból. Jelentését így lehetne megfogalmazni: rugalmas alkalmazkodás a különféle felületekhez. Mivel többféle kijelző, illetve megjelenési felületméret létezik, ezért többféle elrendezés, kialakítás is szükséges a logóból is.

Tudtad, hogy a logónak is reszponzívnak kell lennie?

ELOLVASOM

A márkaépítésének több eszköze is van. Az egyik ilyen eszköz az arculattervezés, amely kihagyhatatlan elem. Sokan persze mást gondolnak erről, de mégis mitől lett a Nivea, a Chanel vagy a Mercedes-Benz világmárka?

Valóban szüksége van a szolgáltatásnak egyedi arculatra?

ELOLVASOM