Manapság rengeteg digitális felület áll rendelkezésre, hogy ha valaki szeretné megismertetni márkáját, és kommunikálni szeretne róla célközönségének. Az évek alatt egyre fontosabbá vált a digitális branding. Mit is jelent ez?
A reszponzív kifejezés már sokunknak ismerős lehet a webes világból. Jelentését így lehetne megfogalmazni: rugalmas alkalmazkodás a különféle felületekhez. Mivel többféle kijelző, illetve megjelenési felületméret létezik, ezért többféle elrendezés, kialakítás is szükséges a logóból is.
A márkaépítésének több eszköze is van. Az egyik ilyen eszköz az arculattervezés, amely kihagyhatatlan elem. Sokan persze mást gondolnak erről, de mégis mitől lett a Nivea, a Chanel vagy a Mercedes-Benz világmárka?
Sokszor lehet látni bloggerek, tartalomgyártók bejegyzéseinél, hogy a kiemelt képhez használt betűtípus nem támogatja a magyar ékezetes betűket. Van erre megoldás? Igen!