Amikor valaki belevág egy vállalkozásba, egy ötlet megvalósításába, kevésbé gondol arra, hogy stílust adjon márkájának. Sőt, a márkaépítéssel sem biztos, hogy foglalkozik. Először tesztel, tapasztalatokat gyűjt és figyeli a vállalkozás alakulását.
Az alábbi blogbejegyzésben megmutatom, hogy hogyan épül fel egy teljes tervezési folyamat a hangulattáblától, azaz a moodboardtól egészen a webdesign részig, hogyan dolgozom én, és miért nem érdemes kihagyni bizonyos szinteket.
Manapság rengeteg digitális felület áll rendelkezésre, hogy ha valaki szeretné megismertetni márkáját, és kommunikálni szeretne róla célközönségének. Az évek alatt egyre fontosabbá vált a digitális branding. Mit is jelent ez?
A reszponzív kifejezés már sokunknak ismerős lehet a webes világból. Jelentését így lehetne megfogalmazni: rugalmas alkalmazkodás a különféle felületekhez. Mivel többféle kijelző, illetve megjelenési felületméret létezik, ezért többféle elrendezés, kialakítás is szükséges a logóból is.
A márkaépítésének több eszköze is van. Az egyik ilyen eszköz az arculattervezés, amely kihagyhatatlan elem. Sokan persze mást gondolnak erről, de mégis mitől lett a Nivea, a Chanel vagy a Mercedes-Benz világmárka?