ÉRD EL a MEGFELELŐ
ELIT CÉLKÖZÖNSÉGET,

a potenciális ügyfeleket!



A STRATÉGIA ÉS AZ EXKLUZÍV
DESIGN EREJÉVEL

A STRATÉGIA ÉS AZ EXKLUZÍV DESIGN EREJÉVEL

Az ÉLMÉNY, hogy a célközönséged
IMÁDJA EXKLUZÍV MEGJELENÉSŰ márkádat, FELBECSÜLHETETLEN
érzés!

ERRE VÁGYOM

Az ÉLMÉNY, hogy a célközönséged IMÁDJA
EXKLUZÍV MEGJELENÉSŰ márkádat,
FELBECSÜLHETETLEN érzés!

És még jobb, hogy számodra is ad egy adag motivációt,
lelkesedést, igazi AHA élményt. Olyan ez, mint
amikor egy enteriőr csodálatos módon megszépül a
korábbi megjelenése után és a tulajdonosoknak
könnybe lábad a szemük. 

Ahhoz, hogy komolyan vegyék minőségi termékedet,
szolgáltatásodat, nem csak kiváló szakértőnek
kell lenned, de ezt tükröznie is kell a megjelenésében.
A fogyasztók - bár ez néha számukra sem tudatos - sok
esetben a márka megjelenése alapján ítélik meg
annak hitelességét! 

A megjelenés előtt azonban a legfontosabb a stratégia,
a brand alapok meghatározása, hiszen ahogy egy
gyönyörű ház, úgy egy márka mit sem ér a biztos alapok nélkül. 


Kiváló minőségű a
szolgáltatásod, terméked
,
de a vizuális megjelenés
nem közvetíti a high-end
érzést
és téged sem inspirál.

1

Nem találjátok egymást a 
célközönségeddel.

2

Magas minőségű ügyfeleket
szeretnél.

3

Nem mered elkérni a munkádért a
téged megillető árat.

4

Bizonytalan vagy a márkaépítésben, a
pozicionálásban és nem érted, hogy ez miért kell.

5

Úgy érzed, sokat dolgozol, de kevés bevétellel.

6

Meglehet, EBBEN az
ÉLETHELYZETBEN vagy
most

Meglehet, EBBEN az ÉLETHELYZETBEN vagy most

6

Úgy érzed, sokat dolgozol, de 
kevés bevétellel.

5

Bizonytalan vagy a márkaépítésben, a
pozicionálásban és nem érted, hogy 
ez miért kell.

2

Nem találjátok egymást a 
célközönségeddel.


6

Úgy érzed, sokat dolgozol,
de kevesebb bevétellel. 

4

Nem mered elkérni a munkádért a téged megillető árat.

3

Magas minőségű ügyfeleket
szeretnél.

3

Magas minőségű ügyfeleket
szeretnél.

5

Bizonytalan vagy a márkaépítésben,
a pozicionálásban és nem érted,
hogy ez miért kell. 

4

Nem mered elkérni a munkádért
a téged megillető árat.

Kiváló minőségű a szolgáltatásod, terméked, de a vizuális megjelenés nem közvetíti a high-end érzést és téged sem inspirál.

1

2

Nem találjátok egymást a
célközönségeddel.

Adj ELIT MEGJELENÉST a MÁRKÁDNAK!

A megoldásom erre

MAGASABB POZÍCIONÁLÁS

A professzionálisabb arculattal magasabbra pozicionálhatod a márkádat, és magabiztosabb leszel az új árazásodban. 

BRAND STRATÉGIA

Konzultáció keretében megnézzük a brand alapokat, utat mutatok neked és javaslatokat teszek.

EXKLUZÍV MÁRKASTÍLUS

Átbeszéljük, hogy konkrétan mire lesz szükséged és az alapokra építkezve elkészítjük az egységes exkluzív márkastílust, arculatot. 

MAGABIZTOS KOMMUNIKÁCIÓ

A kész elit vizuális megjelenéssel sokkal magabiztosabban és motiváltabban fogsz kommunikálni.

A SZINTLÉPÉST KÖVETŐEN

Nem csak az ideális EXKLUZÍV
ÜGYFELEKET
fogod könnyebben
ELÉRNI, de NÖVELHETED
SZOLGÁLTATÁSOD ÁRAZÁSÁT
amely TÖBB BEVÉTELT
generálhat. 

Ezért INDOKOLT, hogy KIVÁLÓ MINŐSÉGŰ MÁRKÁDHOZ EMELD A VIZUÁLIS MEGJELENÉST
és szintet lépj a fejlődés útján! 

Kezdd el még ma! 

SZERETNÉK SZINTET LÉPNI

AMIT AZ ÜGYFELEK MONDANAK

“CSODÁS terveket készített Zsuzsi!
Nagyon KÖNNYŰ volt vele FELVENNI a KAPCSOLATOT és SZÉPEN, ÉRTHETŐEN ELMAGYARÁZOTT mindent arról, hogy HOGYAN IS ZAJLIK a FOLYAMAT.
HÁLÁS KÖSZÖNET érte! CSAK AJÁNLANI TUDOM!“

Kiss-Podani Nori

PÁRKAPCSOLATI COACH,
COUPLE MIND

SZÍVEMBŐL SZÓLSZ, EZT SZERETNÉM

Ha szeretnél egy ELEGÁNS alap arculatot,
de nincs még elég kereted rá,plusz eleged van a canvában található egyszerű logókból

PREMADE ARCULAT

AJÁNLATOT KÉREK

Egy feltörekvő vállalkozás életében elengedhetetlen olyan anyagok megléte, mint például árajánlat dokumentum, prezentációs sablon, e-book vagy akár márkakészlet (brand kit), 
esetleg kampányanyagok.   
Amennyiben egyedi, a márkád arculatához illeszkedő digitális design anyagokat szeretnél, akkor éppen erre a megoldásra van szükséged.

A VÁLLALKOZÁST TÁMOGATÓ
DIGITÁLIS DOKUMENTUMOK

DIGITÁLIS ANYAGOK

Ha szeretnél egy ELEGÁNS alap arculatot,
de nincs még elég kereted rá, plusz eleged van a canvában található egyszerű logókból

PREMADE ARCULAT

digitális branding, hogy magabiztos legyen az online megjelenésed 

DELUXE ARCULATTERVEZÉS

AJÁNLATOT KÉREK

  • Konzultáció, interjúk
  • Kutatás, elemzés
  • Stílus, hangulat meghatározása (style/moodboard)
  • Színpaletta kialakítása
  • Logótervezés, logótípia vagy logó ikonnal
  • Végleges logóból több elrendezés, szín, fájl
  • Logók mockupokon bemutatva
  • Arculati betűk
  • Add-on, választható: digitális sablonok, pl. e-book, árajánlat, webdesign...
  • A teljes arculatról prezentáció PDF-ben

AMIT TARTALMAZ

IDŐTARTAM: kb 6-8 HÉT

digitális branding, hogy magabiztos legyen az online megjelenésed 

DELUXE ARCULATTERVEZÉS

Amikor szeretnél egy alapexkluzív megjelenést, hogy a
következő szintre tudj lépni.

EXKLUZÍV BASIC ARCULATTERVEZÉS

NÉPSZERŰ CSOMAG

AJÁNLATOT KÉREK

  • Konzultáció
  • Kutatás, elemzés
  • Stílus, hangulat meghatározása (style/moodboard)
  • Arculati színek
  • Logótervezés, logótípia (nem tartalmaz grafikai elemet, csak un. betűlogó)
  • Logók mockupokon bemutatva
  • Végleges logóból több elrendezés, szín, fájl
  • Arculati betűk meghatározása
  • A teljes arculatról prezentáció PDF-ben

AMIT TARTALMAZ

IDŐTARTAM: kb 5-6 HÉT

ALAP EXKLUZÍV MEGJELENÉS, HOGY A KÖVETKEZŐ SZINTRE TUDJ LÉPNI.

EXKLUZÍV BASIC ARCULATTERVEZÉS

A VÁLLALKOZÁST TÁMOGATÓ
DIGITÁLIS DOKUMENTUMOK

DIGITÁLIS ANYAGOK

EZT SZERETNÉM

AJÁNLATOT KÉREK

  • Konzultáció, interjúk
  • Kutatás, elemzés
  • Stílus, hangulat meghatározása (style/moodboard)
  • Színpaletta kialakítása
  • Logótervezés, logótípia vagy logó ikonnal
  • Végleges logóból több elrendezés, szín, fájl
  • Logók mockupokon bemutatva
  • Arculati betűk meghatározása
  • Add-on, választható: digitális sablonok, pl. e-book, árajánlat, webdesign...
  • A teljes arculatról prezentáció PDF-ben

AMIT TARTALMAZ

IDŐTARTAM: kb 6-8 HÉT

digitális branding, hogy magabiztos legyen az online megjelenésed 

DELUXE ARCULATTERVEZÉS

AJÁNLATOT KÉREK

  • Konzultáció
  • Kutatás, elemzés
  • Stílus, hangulat meghatározása (style/moodboard)
  • Arculati színek
  • Logótervezés, logótípia (nem tartalmaz grafikai elemet, csak un. betűlogó)
  • Logók mockupokon bemutatva
  • Végleges logóból több elrendezés, szín, fájl
  • Arculati betűk meghatározása
  • A teljes arculatról prezentáció PDF-ben

AMIT TARTALMAZ

IDŐTARTAM: kb 5-6 HÉT

alap exkluzív megjelenés, hogy a következő szintre tudj lépni.

EXKLUZÍV BASIC
ARCULATTERVEZÉS

AJÁNLATOT KÉREK

Egy feltörekvő vállalkozás életében elengedhetetlen olyan anyagok megléte, mint például árajánlat dokumentum, prezentációs sablon, e-book vagy akár márkakészlet (brand kit), esetleg kampányanyagok.
Amennyiben egyedi, a márkád arculatához illeszkedő digitális design anyagokat szeretnél, akkor éppen erre a megoldásra van szükséged.

A VÁLLALKOZÁST TÁMOGATÓ
DIGITÁLIS DOKUMENTUMOK

DIGITÁLIS ANYAGOK

SZÍVEMBŐL SZÓLSZ, EZT SZERETNÉM

HA SZERETNÉL EGY ELEGÁNS ALAP ARCULATOT,
DE NINCS MÉG ELÉG KERETED RÁ,PLUSZ ELEGED VAN A CANVÁBAN TALÁLHATÓ EGYSZERŰ LOGÓKBÓL

PREMADE ARCULAT

Megnézzük a brand alapokat, amihez segítségül 
szolgál egy munkafüzet.
Ezáltal megismerem a márkát, az igényeket, elképzeléseket. Megvizsgálom a célközönséget, 
versenytárselemzést végzek, illetve ebben a fázisban indul be az inspirálódás, ötletelés. 

1

ELŐKÉSZÍTÉS

2

TERVEZÉS

A tervezés során először hangulattáblát készítek. Ez segítségül szolgál a stílus, 
a színvilág kialakításához.
Majd megtervezem a brand stratégiának megfelelően a logót, ikonnal vagy anélkül, logotípia formájában. Az elfogadott logótervet követően készülnek el 
a további arculati elemek igénytől függően. 

Ha minden megfelelő és jóváhagyásra került, megtörténik a teljesítés. A használatra kész anyagok átadásra kerülnek, illetve PDF formátumban elkészül az arculattervezési prezentáció, ami
tartalmazza a megtervezett
arculati elemeket, hogy mindig kéznél legyen. 

3

ÁTADÁS

Miből áll a TERVEZÉSI FOLYAMAT?

Miből áll a TERVEZÉSI FOLYAMAT?

Ha minden megfelelő és jóváhagyásra került, megtörténik a teljesítés. A használatra kész anyagok átadásra kerülnek, illetve PDF formátumban elkészül az arculattervezési prezentáció, ami 
tartalmazza a megtervezett
arculati elemeket, hogy mindig kéznél legyen. 

ÁTADÁS

3

A tervezés során először hangulattáblát készítek. Ez segítségül szolgál a stílus, 
a színvilág kialakításához.
Majd megtervezem a brand stratégiának megfelelően a logót, ikonnal vagy anélkül, logotípia formájában. Az elfogadott logótervet követően készülnek el 
a további arculati elemek igénytől függően. 

TERVEZÉS

2

AJÁNLATOT KÉREK

ELŐKÉSZÍTÉS

Megnézzük a brand alapokat, amihez segítségül 
szolgál egy munkafüzet.
Ezáltal megismerem a márkát, az igényeket, elképzeléseket. Megvizsgálom a célközönséget, 
versenytárselemzést végzek, illetve ebben a fázisban indul be az inspirálódás, ötletelés. 

1

1

Gyakran ismételt KÉRDÉSEK

Mi történik, amikor elküldöm neked az ÉRDEKLŐDŐ ŰRLAPOT? 

Általában 48-72 órán belül válaszolok (hétvégét kivéve) és először megvizsgálom, hogy van-e elég kapacitásom új tervezéshez. Amennyiben igen, felveszem veled a kapcsolatot és javaslok egy max. 15-20 perces egyeztető online beszélgetést, hogy lássam, valóban az én szolgáltatásom tud megoldást nyújtani a problémádra.

Amennyiben elfogadom az árajánlatot, van-e
részletfizetési lehetőség? 

Ezt a tételt mindenképpen fogja tartalmazni az árajánlat, de alapvetően két részletben tudsz majd fizetni.

NEM TUDOM, hogy mik azok a brand ALAPOK. Így is tudsz számomra tervezni?

Ebben az esetben javaslok egy márkaépítési konzultációt velem, mint első lépést. Megbeszéljük, hogy mik azok, ami nélkül nem érdemes belefogni az arculattervezésbe. Ehhez te is kellesz, hiszen neked kell majd átgondolnod a kérdésekre a válaszokat.

WebDESIGNT is tervezel?
 

WEBDESIGNT IS
TERVEZEL?

Nyomdai anyagok tervezését is vállalod?

 

NYOMDAI ANYAGOK TERVEZÉSÉT IS
VÁLLALOD?

 

Csak logótervezést is tudsz vállalni?

 

CSAK LOGÓTERVEZÉST IS TUDSZ VÁLLALNI?