ERRE VÁGYOM
És még jobb, hogy számodra is ad egy adag motivációt,
lelkesedést, igazi AHA élményt. Olyan ez, mint
amikor egy enteriőr csodálatos módon megszépül a
korábbi megjelenése után és a tulajdonosoknak
könnybe lábad a szemük.
Ahhoz, hogy komolyan vegyék minőségi termékedet,
szolgáltatásodat, nem csak kiváló szakértőnek
kell lenned, de ezt tükröznie is kell a megjelenésében.
A fogyasztók - bár ez néha számukra sem tudatos - sok
esetben a márka megjelenése alapján ítélik meg
annak hitelességét!
A megjelenés előtt azonban a legfontosabb a stratégia,
a brand alapok meghatározása, hiszen ahogy egy
gyönyörű ház, úgy egy márka mit sem ér a biztos alapok nélkül.
Úgy érzed, sokat dolgozol, de
kevés bevétellel.
Bizonytalan vagy a márkaépítésben, a
pozicionálásban és nem érted, hogy
ez miért kell.
Nem találjátok egymást a
célközönségeddel.
Úgy érzed, sokat dolgozol,
de kevesebb bevétellel.
Nem mered elkérni a munkádért a téged megillető árat.
Magas minőségű ügyfeleket
szeretnél.
Magas minőségű ügyfeleket
szeretnél.
Bizonytalan vagy a márkaépítésben,
a pozicionálásban és nem érted,
hogy ez miért kell.
Nem mered elkérni a munkádért
a téged megillető árat.
Kiváló minőségű a szolgáltatásod, terméked, de a vizuális megjelenés nem közvetíti a high-end érzést és téged sem inspirál.
Nem találjátok egymást a
célközönségeddel.
A professzionálisabb arculattal magasabbra pozicionálhatod a márkádat, és magabiztosabb leszel az új árazásodban.
Konzultáció keretében megnézzük a brand alapokat, utat mutatok neked és javaslatokat teszek.
Átbeszéljük, hogy konkrétan mire lesz szükséged és az alapokra építkezve elkészítjük az egységes exkluzív márkastílust, arculatot.
A kész elit vizuális megjelenéssel sokkal magabiztosabban és motiváltabban fogsz kommunikálni.
Kezdd el még ma!
SZERETNÉK SZINTET LÉPNI
Kiss-Podani Nori
SZÍVEMBŐL SZÓLSZ, EZT SZERETNÉM
AJÁNLATOT KÉREK
Egy feltörekvő vállalkozás életében elengedhetetlen olyan anyagok megléte, mint például árajánlat dokumentum, prezentációs sablon, e-book vagy akár márkakészlet (brand kit),
esetleg kampányanyagok.
Amennyiben egyedi, a márkád arculatához illeszkedő digitális design anyagokat szeretnél, akkor éppen erre a megoldásra van szükséged.
AJÁNLATOT KÉREK
AJÁNLATOT KÉREK
EZT SZERETNÉM
AJÁNLATOT KÉREK
AJÁNLATOT KÉREK
AJÁNLATOT KÉREK
SZÍVEMBŐL SZÓLSZ, EZT SZERETNÉM
A tervezés során először hangulattáblát készítek.
Ez segítségül szolgál a stílus,
a színvilág kialakításához.
Majd megtervezem a brand stratégiának megfelelően a logót, ikonnal
vagy anélkül, logotípia formájában. Az elfogadott logótervet követően készülnek el
a további arculati
elemek igénytől függően.
Ha minden megfelelő és jóváhagyásra került, megtörténik a teljesítés. A használatra kész anyagok átadásra kerülnek, illetve PDF formátumban elkészül az arculattervezési prezentáció, ami
tartalmazza a megtervezett
arculati elemeket, hogy mindig kéznél legyen.
A tervezés során először hangulattáblát készítek.
Ez segítségül szolgál a stílus,
a színvilág kialakításához.
Majd megtervezem a brand stratégiának megfelelően a logót, ikonnal
vagy anélkül, logotípia formájában. Az elfogadott logótervet követően készülnek el
a további arculati
elemek igénytől függően.
AJÁNLATOT KÉREK
Megnézzük a brand alapokat, amihez segítségül
szolgál egy munkafüzet.
Ezáltal megismerem a márkát, az igényeket, elképzeléseket.
Megvizsgálom a célközönséget,
versenytárselemzést végzek,
illetve ebben a fázisban indul be az inspirálódás, ötletelés.
Általában 48-72 órán belül válaszolok (hétvégét kivéve) és először megvizsgálom, hogy van-e elég kapacitásom új tervezéshez. Amennyiben igen, felveszem veled a kapcsolatot és javaslok egy max. 15-20 perces egyeztető online beszélgetést, hogy lássam, valóban az én szolgáltatásom tud megoldást nyújtani a problémádra.
Ezt a tételt mindenképpen fogja tartalmazni az árajánlat, de alapvetően két részletben tudsz majd fizetni.
Ebben az esetben javaslok egy márkaépítési konzultációt velem, mint első lépést. Megbeszéljük, hogy mik azok, ami nélkül nem érdemes belefogni az arculattervezésbe. Ehhez te is kellesz, hiszen neked kell majd átgondolnod a kérdésekre a válaszokat.